Moi !
Onko mitään enää tehtävissä?
Vanha (10 vuotta sitten tehty) vuokrasopimus umpeutuu toukokuussa 2007. Nykyisen vuokralaisen kanssa en halua jatkaa vuokrasopimusta, koska kaikki sovitut asiat ovat aina olleet hoitamatta.
Eli taitaa tuet jäädä saamatta tulevalle (2007) vuodelle, koska nykyinen ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 25 Tammi 2007, 17:45
- Keskustelualue: Maataloustuki- ja verotuskeskustelu.
- Aihe: Pellon vuokraaminen
- Vastaukset: 13
- Luettu: 4948