Heippa!
Voisikohan joku asioista perillä oleva selventää seuraavia asioita:
Vanhempani ovat luopumiseläkkeellä (LUEL), entisiä maidontuottajia. Heillä on peltoa n. 18 ha ja ko. pellot ovat olleet pakettipeltoja viimeiset 12 vuotta. Nyt heillä olisi tarkoitus vuokrata em. pellot ja he ovat ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 22 Maalis 2005, 13:34
- Keskustelualue: Maataloustuki- ja verotuskeskustelu.
- Aihe: LUEL-pellon tuet
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2798