Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja flomma75
31 Touko 2007, 12:38
Keskustelualue: ATK / Teknologia
Aihe: Valvontakamera+kuvien lähetys
Vastaukset: 25
Luettu: 42817

Eikä ollut hirveen hintainen laite... Paketin sain Agrimarketista ja bonukset vielä kaupan päälle :D
Kirjoittaja flomma75
31 Touko 2007, 12:35
Keskustelualue: ATK / Teknologia
Aihe: Valvontakamera+kuvien lähetys
Vastaukset: 25
Luettu: 42817

Itellä käytössä Celotron Pro Controller langattomalla kameralla varustettuna. Sieltä saan tarvittaessa kuvaa milloin tahansa omaan kännyyn ja laite lisäksi lähettää kuvan jos jotain tapahtuu...