Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Aino
13 Elo 2007, 19:21
Keskustelualue: Kotieläimet
Aihe: huh Huh mitä hommaa
Vastaukset: 18
Luettu: 13056

No ei tämäkään topic mitään järjenvaloa sisällä (oltsikin kommenttia lukuunottamatta), naureskellaan pääasiassa "helsinkiläispelleille" kun eivät tiedä mistä sähkö ja maito tulee. Hahhah, tuleeko seuraavaksi joku hauska pupuvitsi? :wink:

Kyllä vegaanit (jopa ne stadilaiset anarkistiteinit ...