No ei tämäkään topic mitään järjenvaloa sisällä (oltsikin kommenttia lukuunottamatta), naureskellaan pääasiassa "helsinkiläispelleille" kun eivät tiedä mistä sähkö ja maito tulee. Hahhah, tuleeko seuraavaksi joku hauska pupuvitsi? :wink:
Kyllä vegaanit (jopa ne stadilaiset anarkistiteinit ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 13 Elo 2007, 19:21
- Keskustelualue: Kotieläimet
- Aihe: huh Huh mitä hommaa
- Vastaukset: 18
- Luettu: 13056