Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja Jorma Jaakkola
09 Loka 2007, 22:12
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
Vastaukset: 2
Luettu: 2160

Postia ministeri Anttilalle ja MTK-puheenjohtajistolle

Hyvät lukijat!

Lukekaa sähköpostiviestini ministeri Anttilalle ja MTK-puheenjohtajistolle blogistani
http://www.promerit.net/BLOGI_jaakkola.htm

Eikös ko. viestin saajien pitäisi ajaa Suomen maataloustuottajien etuja?

Kirjoittaja Jorma Jaakkola
07 Loka 2007, 16:16
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
Vastaukset: 2
Luettu: 2160

Suora linkki

Annan suoran linkin dokumenttiin, joka todistaa, että myös 142 on siirtymäkauden tuki.

Kyse on EU-liittymisasiakirjan (ns. Korfun sopimus) sisällysluettelosta , josta selviää, että kaikki maatalousartiklat 138, 139, 140, 141, 142 , 143 ja 144 ovat siirtymäkauden tukia.
Ks. http://www.promerit.net ...
Kirjoittaja Jorma Jaakkola
05 Loka 2007, 14:16
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
Vastaukset: 2
Luettu: 2160

MTK-joukkojen mielenosoitus

MTK puuhaa mielenosoitusta, mutta onko asia ja osoite oikea?

Voidaanko Säkylän sokeritehdas pelastaa suomalaisomistukseen?
Miten käy a-b -alueen kotieläintaloutta hyödyntäneen teollisuuden?

Tein EU-huijauksesta yhdelle A4-arkille mahtuvan tekstin, jossa on liitteet evidensseihin
Myös 142 on ...
Kirjoittaja Jorma Jaakkola
03 Loka 2007, 16:08
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
Vastaukset: 90
Luettu: 24820

Postia Kanervalle

Tapasin Eelan viime viikolla.
Olen hänen kanssaan täysin samoilla linjoilla.
Eikä vain maataloudesta ja elintarviketeollisuudesta, vaan kokonaisuudesta. Suomi on mafioosojen käsissä.

Eelan suunnitelma sokeritehtaan ostamisesta ei toteudu sellaisenaan.
Tarvitaan kovia kansallisia otteita ...
Kirjoittaja Jorma Jaakkola
03 Loka 2007, 11:10
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
Vastaukset: 90
Luettu: 24820

Kyseessä on vaalipetos

Olen ihmetellyt mtk:n ja ministerin kantaa tähän asiaan. He toteavat vain olevansa pettyneitä jne. He eivät kuitenkaan sano mitään vastaan EU:lle. Nöyrtyvät suoraan kohtaloonsa. Vanhanen sentään vähän sanoi vastalausetta EU:lle, mutta etujärestön vaikeneminen on huolestuttavaa, samoin ministerin ...