Hyvät lukijat!
Lukekaa sähköpostiviestini ministeri Anttilalle ja MTK-puheenjohtajistolle blogistani
http://www.promerit.net/BLOGI_jaakkola.htm
Eikös ko. viestin saajien pitäisi ajaa Suomen maataloustuottajien etuja?
Haku löysi 5 tulosta
- 09 Loka 2007, 22:12
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2160
- 07 Loka 2007, 16:16
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2160
Suora linkki
Annan suoran linkin dokumenttiin, joka todistaa, että myös 142 on siirtymäkauden tuki.
Kyse on EU-liittymisasiakirjan (ns. Korfun sopimus) sisällysluettelosta , josta selviää, että kaikki maatalousartiklat 138, 139, 140, 141, 142 , 143 ja 144 ovat siirtymäkauden tukia.
Ks. http://www.promerit.net ...
Kyse on EU-liittymisasiakirjan (ns. Korfun sopimus) sisällysluettelosta , josta selviää, että kaikki maatalousartiklat 138, 139, 140, 141, 142 , 143 ja 144 ovat siirtymäkauden tukia.
Ks. http://www.promerit.net ...
- 05 Loka 2007, 14:16
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: MTK-joukkojen mielenosoitus
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2160
MTK-joukkojen mielenosoitus
MTK puuhaa mielenosoitusta, mutta onko asia ja osoite oikea?
Voidaanko Säkylän sokeritehdas pelastaa suomalaisomistukseen?
Miten käy a-b -alueen kotieläintaloutta hyödyntäneen teollisuuden?
Tein EU-huijauksesta yhdelle A4-arkille mahtuvan tekstin, jossa on liitteet evidensseihin
Myös 142 on ...
Voidaanko Säkylän sokeritehdas pelastaa suomalaisomistukseen?
Miten käy a-b -alueen kotieläintaloutta hyödyntäneen teollisuuden?
Tein EU-huijauksesta yhdelle A4-arkille mahtuvan tekstin, jossa on liitteet evidensseihin
Myös 142 on ...
- 03 Loka 2007, 16:08
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
- Vastaukset: 90
- Luettu: 24820
Postia Kanervalle
Tapasin Eelan viime viikolla.
Olen hänen kanssaan täysin samoilla linjoilla.
Eikä vain maataloudesta ja elintarviketeollisuudesta, vaan kokonaisuudesta. Suomi on mafioosojen käsissä.
Eelan suunnitelma sokeritehtaan ostamisesta ei toteudu sellaisenaan.
Tarvitaan kovia kansallisia otteita ...
Olen hänen kanssaan täysin samoilla linjoilla.
Eikä vain maataloudesta ja elintarviketeollisuudesta, vaan kokonaisuudesta. Suomi on mafioosojen käsissä.
Eelan suunnitelma sokeritehtaan ostamisesta ei toteudu sellaisenaan.
Tarvitaan kovia kansallisia otteita ...
- 03 Loka 2007, 11:10
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
- Vastaukset: 90
- Luettu: 24820
Kyseessä on vaalipetos
Olen ihmetellyt mtk:n ja ministerin kantaa tähän asiaan. He toteavat vain olevansa pettyneitä jne. He eivät kuitenkaan sano mitään vastaan EU:lle. Nöyrtyvät suoraan kohtaloonsa. Vanhanen sentään vähän sanoi vastalausetta EU:lle, mutta etujärestön vaikeneminen on huolestuttavaa, samoin ministerin ...