juuri sitä vanhempaa versiotaSepe kirjoitti:OP:n nettisivuilta löytyy kyllä kultalinkki. Mutta haetko tota vanhempaa versiota joka on ilmainen?Rauno kirjoitti:Olisko kellään kyseistä ohjelmaa ?
Menetin sen kun kone tilttasi,pankista kyseistä
ohjelmaa ei enään löydy.
-Rauno
Haku löysi 2 tulosta
- 10 Loka 2007, 20:33
- Keskustelualue: ATK / Teknologia
- Aihe: OK Homma kunnossa taas ! Op-kultarahalinkki?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2888
Re: Op-kultarahalinkki?
- 10 Loka 2007, 12:50
- Keskustelualue: ATK / Teknologia
- Aihe: OK Homma kunnossa taas ! Op-kultarahalinkki?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2888
OK Homma kunnossa taas ! Op-kultarahalinkki?
Sain uuden ohjelman ja homma pelittää jälleen.
Olisko kellään kyseistä ohjelmaa ?
Menetin sen kun kone tilttasi,pankista kyseistä
ohjelmaa ei enään löydy.
T.Rauno
Olisko kellään kyseistä ohjelmaa ?
Menetin sen kun kone tilttasi,pankista kyseistä
ohjelmaa ei enään löydy.
T.Rauno