Haku löysi 3 tulosta
- 04 Helmi 2009, 19:27
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Mönkijä verotukseen,minllaisilla perusteilla menee läpi?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7557
Re: Mönkijä verotukseen,minllaisilla perusteilla menee läpi?
Kiitokset vaan vastauksista .Taitaa se olla paras laittaa mönkkäri yksityiselle puolelle ja maatalouden ajot tuntitaksalla.Metsäkäyttöäkin sillä on ollut (omatekoinen kärry ) mutta kyllä ne pääasiassa tulee ajettua Valtralla.
- 03 Helmi 2009, 20:16
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Mönkijä verotukseen,minllaisilla perusteilla menee läpi?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7557
Mönkijä verotukseen,minllaisilla perusteilla menee läpi?
Onko kellään kokemusta verottajan kanssa,huoliiko mönkijän maatalous ja metsäkäytössä vähennyksiin.Millä perusteilla olette laittaneet jos olette?
- 10 Helmi 2008, 11:33
- Keskustelualue: Traktorit / maatalouskoneet
- Aihe: Ruohonleekuri
- Vastaukset: 25
- Luettu: 12599
Re: Ruohonleekuri
Meillä on Jonsered Traktorimalli ruohonleikkuri, ollu kymmenkunta vuotta. Ajettu noin hehtaarin puutarha, alkukesällä kerran viikossa, loppukesällä vähän harvemmin. Parit terät on ajettu loppuun, muten on pelaannu aika moitteettomasti.
Traktorimalli on kömpelömpi kuin runko-ohjauksinen, mutta emäntä ...
Traktorimalli on kömpelömpi kuin runko-ohjauksinen, mutta emäntä ...