Haku löysi 3 tulosta
- 17 Touko 2011, 22:46
- Keskustelualue: Kasvinviljely
- Aihe: Kylvöt 2011
- Vastaukset: 151
- Luettu: 48019
Re: Kylvöt 2011
Ei kai rivivälillä niin väliä oo vaikka vähän heittelee, mutta vertaappa miten jokatoisessa rivissä on oraita todella paljon vähemmän kuin joka toisessa. Näkee usein simultakylvöksissä. Etuvantaiden orastiheys on huomattavasti harvempi verrattuna takavantaisiin. Luulis että tuo vaikuttaa jo ...
- 16 Touko 2011, 12:33
- Keskustelualue: Kasvinviljely
- Aihe: Kylvöt 2011
- Vastaukset: 151
- Luettu: 48019
Re: Kylvöt 2011
Vehnän oraita 14.5.2011, kylvetty 29.4.
Annas kun arvaan, simultalla kylvetty tuo kuvassa oleva pelto?
Joo, kyllä tuo on Simultalla tunaroitu. Epätasaiset rivivälitkö paljastaa vai mikä? Itselle tuo kyllä kelpaa, ei sillä hetken päästä ole merkitystä, enkä noita naapureita varten ajele.
Jäi ...
- 15 Touko 2011, 20:08
- Keskustelualue: Kasvinviljely
- Aihe: Kylvöt 2011
- Vastaukset: 151
- Luettu: 48019
Re: Kylvöt 2011
Tämmöinen mukava näky oli, kun kävin tilalla poikkeemas. Viereisellä pellolla starttilanta loppui ja selvästi huomaa eron, ei ollut orastunut läheskään yhtä tasaisesti, vaan oli laikukas. Näköjään sillä startilla on merkitystä näin alussa.
http://www.netikka.net/kevinc/Vehnaa14.5.2011.jpg
Vehnän ...
http://www.netikka.net/kevinc/Vehnaa14.5.2011.jpg
Vehnän ...