Haku löysi 1 tuloksen
- 08 Helmi 2008, 14:35
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
- Vastaukset: 90
- Luettu: 24820
Re: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
Mikä menetys suomalaisille viljelijöille tämä tehtaan jatkuminen. Jaossa olisi ollut iso kasa rahaa, niin eikös taas tuhlattu nekin Eu:lta saatavat rahat, ja sitten lopetetaan tuotanto 1-2 vuoden päästä ilman korvauksia... Äly hoi! 