Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja dell
08 Helmi 2008, 14:35
Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
Aihe: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?
Vastaukset: 90
Luettu: 24820

Re: Suomalaisen sokerin tulevaisuus?

Mikä menetys suomalaisille viljelijöille tämä tehtaan jatkuminen. Jaossa olisi ollut iso kasa rahaa, niin eikös taas tuhlattu nekin Eu:lta saatavat rahat, ja sitten lopetetaan tuotanto 1-2 vuoden päästä ilman korvauksia... Äly hoi! :cry: