No niin, kiitos kommenteista.
Olen itsekin ollut maatalousalalla /sikalahommis 7v. töissä ja pesemisestä on kokemusta kyllä. Tällähetkellä pesen autoja lähinnä kuorma-autoja, ja isompia vehkeitä ja ajattelin vähä laajentaa toimintaa. Teen tätä sivubisneksenä!
Ilmoittelen lisää kun palvelujani on ...
Haku löysi 2 tulosta
- 06 Tammi 2009, 23:02
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Pesupalveluita maatalouteen!
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2194
- 02 Tammi 2009, 11:44
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Pesupalveluita maatalouteen!
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2194
Pesupalveluita maatalouteen!
Vaasan seudulla aloittelemassa pesupalvelua(maatalouden pesuja navetat,sikalat broileritalot,kanalat YM)
Ajattelin vähäsen kysellä jos tällasta palvelua käytetään ja kuinka paljon?
Olisiko karjatilat,broileritilat,sikalat ym. kiinnostuneita tilaamaan tällaista palvelua?
Puhdasta uutta vuotta ...
Ajattelin vähäsen kysellä jos tällasta palvelua käytetään ja kuinka paljon?
Olisiko karjatilat,broileritilat,sikalat ym. kiinnostuneita tilaamaan tällaista palvelua?
Puhdasta uutta vuotta ...