Haku löysi 4 tulosta
- 16 Maalis 2009, 13:41
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3062
Re: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
laittakaa kokemuksia huoltohommista ja jotain suuntaa antavia hintoja korjauksista
- 12 Maalis 2009, 13:21
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3062
Re: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
noo eihaän se kivaa ole ulkona värkätä mutta ku on tottunu siihen että on kylmä koska muutenki aina pihala värkkään jotain.. ja talveksi olis suunitelmissa vuokra halli josta menee vain senverran vuokraa mitä kone on sisälä sitten vois k rauan kans sopia vaihtokoneiden korjauksista nehän on kesän ...
- 12 Maalis 2009, 12:31
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3062
Re: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
k rauta olis tkana tässä projektissa.. noo kyllä sitä ihan perus korjaukset saisi paikan päälä tehtyä mutta suuremmat remontit tietenki omassa hallissa ja itellä löytyis kuljetus kalusto.. kyllä pakettiautoon mahtuu paljon tavaraa mitä tarvii perus korjauksessa riipuu tietenki vehkeestä mitä korjaa ...
- 12 Maalis 2009, 10:57
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3062
mitä mieltä olette liikuvasta korjaus palvelusta
olisin kiitollinen jos antaisitte tietoa seuraavista asioista.. tarvitaanko ulkopuolista traktoreiden korjaus palvelua entä työ koneiden hitsauskorjausta ja yleistä korjausta... olisitteko valmiita maksamaan korjauspalvelusta joka tulee paikan päälle korjaamaan koneen ja traktorin.. minulla olis ...