mulla ois navetan kivijalka 8*12 ja haluaisin rakentaa siihen tallin/pihaton,
miten toimia? tarteeko tehä ilmotus tai hakee rakennuslupa?
Haku löysi 1 tuloksen
- 14 Heinä 2014, 22:55
- Keskustelualue: Maatalous foorumista keskustelu. SÄÄNNÖT, ohjeet, muutokset, ym.
- Aihe: vanhan kivijalan päälle uudelleen rakentaminen,tartteeko lup
- Vastaukset: 1
- Luettu: 18199