Nyt kun aika "monessa somessa" meuhkataan lannoitteiden hinnoittelusta ja viitataan ilmeisesti markkinoilla toimijoiden määrään ja yhden toimijan kokoon niin onko kenelläkään kokemuksia sitten näistä "vaihtoehtoisista", pienemmistä toimittajista?
Onko kokemuksia esim. Nutriforte Oy:n toiminnasta ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 16 Syys 2017, 23:40
- Keskustelualue: Yleinen maatalouskeskustelu
- Aihe: Lannoitteet - hinta, laatu, saatavuus, yms.
- Vastaukset: 2
- Luettu: 20032