Haku löysi 1 tuloksen
- 17 Tammi 2006, 14:06
- Keskustelualue: Kasvinviljely
- Aihe: Mikä vehnälajike viljelyyn?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1703
Mikä vehnälajike viljelyyn?
Vaihtoehtoina Anniina, Amaretto, Zebra tai joku muu. Kylvö hyväkuntoiseen lohkoon johon päästään yleensä ensimmäisenä keväällä. Anniina olisi varma valinta, mutta varsinkin Amaretto kiinnostaa satoisuuden vuoksi. Onko myöhäisyys ja alhainen valkuainen suuri riski? Zebrasta voisi myös saada ...