Haku löysi 1 tuloksen
- 05 Helmi 2006, 16:47
- Keskustelualue: Metsäkoneet / Sahat / Muut apuvälineet
- Aihe: Nokian forest multiplus
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3012
Nokian forest multiplus
Minkälaiset renkaat traktoriin,kun metsäänkin ois mentävä? Eli kokemuksia renkaista?esim.nokian forest multiplus. Ja myös siitä että onko 600mm liian leveä joihinkin hommiin esim.kyntöön?