Haku löysi 1 tuloksen
- 28 Maalis 2006, 17:27
- Keskustelualue: Kasvinviljely
- Aihe: Viherkesannon suorakylvö
- Vastaukset: 7
- Luettu: 3111
Viherkesannon suorakylvö
Laskeskelin että muutamalla huonoimmalla lohkolla kannattaa nykyisellä kustannus- ja tulorakenteella pitää kesantoa viljanviljelyn sijaan. Pellot ovat nyt sängellä, mutta pitäisi keväällä kylvää Vieskalaisella nurmelle. Kokemusta ei tämän kaltaisesta touhusta ole, joten ajattelin kysellä onko muilla ...