Haku löysi 2 tulosta
- 21 Syys 2006, 20:09
- Keskustelualue: ATK / Teknologia
- Aihe: Jonnikka peli
- Vastaukset: 35
- Luettu: 38871
simtractor
kuinka kovat posti kulut ku sen tilaa sieltä simtractorin sivuilta? missä sen voi rekisteröidä, vai tulooko sen koko versio joukos joku juttu? eli pitää olla se visa kortti tai se? ja onko peli hintansa väärti? oon pelannu nyt demoa jonku aikaa ja olis mukavee saada kokoversio ja ku kattoon kaikkia ...
- 21 Syys 2006, 17:00
- Keskustelualue: ATK / Teknologia
- Aihe: Jonnikka peli
- Vastaukset: 35
- Luettu: 38871
simtractor
mistä tilasitte kokoversion? mitä eroa on rekisteröidyllä ja rekisteröimättömällä?
Kaipaan apuanne kun olen tilaamassa koko versiota
Kaipaan apuanne kun olen tilaamassa koko versiota