Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja ezki
21 Syys 2006, 20:09
Keskustelualue: ATK / Teknologia
Aihe: Jonnikka peli
Vastaukset: 35
Luettu: 38871

simtractor

kuinka kovat posti kulut ku sen tilaa sieltä simtractorin sivuilta? missä sen voi rekisteröidä, vai tulooko sen koko versio joukos joku juttu? eli pitää olla se visa kortti tai se? ja onko peli hintansa väärti? oon pelannu nyt demoa jonku aikaa ja olis mukavee saada kokoversio ja ku kattoon kaikkia ...
Kirjoittaja ezki
21 Syys 2006, 17:00
Keskustelualue: ATK / Teknologia
Aihe: Jonnikka peli
Vastaukset: 35
Luettu: 38871

simtractor

mistä tilasitte kokoversion? mitä eroa on rekisteröidyllä ja rekisteröimättömällä?


Kaipaan apuanne kun olen tilaamassa koko versiota :!: