Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja mv
07 Loka 2006, 20:03
Keskustelualue: Traktorit / maatalouskoneet
Aihe: Polanteen poisto?
Vastaukset: 15
Luettu: 11933

Non niin! Kerroppa kaikki kokemukset siitä. Ootko koittanu kesälanausta sillä?
-Toimiva kampe!
-kesäkäyttö kokemus vähäistä! Kolosarjojen paikkausta (siinä hyvä) ja yksityisteitä jossain määrin(toimii, mutta karheenlevitin olisi hyvä mikäli ajoa enemmälti).
- Metkossa on ollut esitteillä tiekarhun ...
Kirjoittaja mv
07 Loka 2006, 12:31
Keskustelualue: Traktorit / maatalouskoneet
Aihe: Polanteen poisto?
Vastaukset: 15
Luettu: 11933

Ei se painatus homma aivan noin mene mitä arvoitte! Mutta sinnepäin kummiskin! Kolmipiste kiinitys on käännetty ylösalaisin joten hydraali työntövarsi on vapautunut painatus-nosto hommiin! Omassa yksikössäni terälle saa noin 3000kg työstötehon(500+2500) ja voin sanoa että tavaraa rupeaa liikkumaan ...