Ensimmäinen lukematon viesti • 9 viestiä
• Sivu 1/1
palms 840/122onko kenellekkään kertynyt kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä?
Re: palms 840/122Kiinostais kans kokemukset tuosta kuormaajasta, en niinkään ole kiinnostunut tuosta kärrystä. Mitä olen esitteitä katsellut niin suhteellisen painava tuo kuormain, muihin vastaaviin verrattuna.
Re: palms 840/122Kuormainten painoista sen verran, että kun meillä oli vaakakupissa Kronos 4000 ja Kesla 203t, niin ihmettelin myös Keslan korkeaa painoa Kronokseen nähden. Selvisi ero sillä, että toisen painossa oli pelkkä kuormaaja ja toisen tukijalat yms. kärrynkiinnityssysteemit.
Re: palms 840/122Jos nostoteho on lähelläkään tuota 62 kNm luokkaa, niin painonkin jollain tapaa ymmärtää, mutta ei tuo teknisten tietojen valossa niin väkivahvalta vaikuta ?
Suht saman tehoisia/ulottuvuuksisia lienevät Farman 8,5 metrinen ja cranabin 53 teknisiä tietoja tuosta 840 palmsista
Farmasta
Ja Cranabista FC53 DT
Re: palms 840/122Noiden painojen ja nostotehojen vertailu on hiukka hankalla kun eri valmistajat laittavat eri lailla varusteltujen laitteiden painoja.
Meille tuli juuri käyttöön FarmiForest 6185 jota verrattiin Cranab 53n kanssa.Farmi näytti ensin painavalta,mutta massa sisälsi kouran... Aika hyvän tuntuinen nosturi,korotetulla työpaineella ja Parkerin sähköohjauksella+säätötilavuuspumpulla.... No,Palmsista ei tietoa...
Re: palms 840/122
Nami... ![]()
Re: palms 840/122palmsi näyttää ihan hyvältä. puomiston hitsaukset ja korvakkeet tehty suht järjellä. taittopuomin letkutus on hyvä, kunhan on hyvin toteutettu. ahtaat letkut ja huono letkurullien laakerointi voi olla painajaismaista... mutta toimiessaan pirun hyvä tuollanen piiloletkutus.
tapitus näyttää mun silmään alimittaselta. puomisto on aika pitkälle kopioita kesla 305:sta, 305 on hyvä kuormain vaikka onkin paljon hennompi kuin saman tehoinen kesla 500 toi palmssihan on tehty ihan perus "52" raudasta, ei erikoisteräksiä. siinä osa syy aivan järjettömään painoon. esim. puolet tehokkaampi kesla 700t painaa saman verran... toinen juttu mikä on mun silmään pistää on liian matala pystypilari. huonontaa nosturin ominaisuuksia merkittävästi. palmsiin tarjottava parkerin minivipupöytä on alamittainen näin isoon nosturiin, eli sitä ei pidä verrata esim. cranabiin tarjottavien pöytien kanssa. ---------- uskaltaisin ostaa jos itse tarvitsisin, ennemin palmsin ostan kuin esim. 6020 kronoksen. ps. missähinnoissa tuo 840 pyörii? se parempi parkerin l90 pöytä igan ohjauksella maksaa n. 10000-12000e
Re: palms 840/122Tuota pienempää l70 parkeria ovat kai myyneet Hankkijallakin 305:seen, sitten käyttäjät kiroilee kun ei nosturi pelaa toivotulla tavalla..
Mikäs Kronoksissa mättää? Omaan pienempään käyttöön kattoin ihan mielenkiinnolla sitä uutta 5020 mallia tuolla koneagriassa! Siitä ei ole missään vielä oikein tietoa, eikä varmasti kellään vielä kokemuksiakaan..
Re: palms 840/122
Miten FarmiForestin ja Cranabin hinta ero oliko Farmi edullisempi?
9 viestiä
• Sivu 1/1