Hintaa kasvinsuojeluruiskulla kyselen...

Valvoja: Farmari-ryhmä

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Hintaa kasvinsuojeluruiskulla kyselen...

Lukematon viestiKirjoittaja Polka » 17 Huhti 2016, 21:36

Hei.

Olen lopettelemassa viljelyä ja ostaja olisi tiedossa Junkkari-kasvinsuojeluruiskulle (500l) mansikkapuomilla (3 rivinen). Ongelma onkin, etten osaa oikein hinnoitella tuota. Ruisku itse on jostakin 1990-luvun puolesta välistä, mutta puomi ollut käytössä vasta 4 kesää. Puomin hinta oli n. 2000 €. Minkälainen hinta tuommoiselle paketille olisi passeli?
Polka
Luokka: Puutarhatraktori

Re: Hintaa kasvinsuojeluruiskulla kyselen...

Lukematon viestiKirjoittaja ht » 17 Huhti 2016, 22:01

Normaalina ruiskun arvo olisi jotain 300. Tuon mansikkapuomin kanssa 1200.

Vai mitä sanoo raati..?
ht
Luokka: 50 hv., takaveto

Lukematon viestiKirjoittaja Kari » 17 Huhti 2016, 22:46

Polka kirjoitti:Hei.

Olen lopettelemassa viljelyä ja ostaja olisi tiedossa Junkkari-kasvinsuojeluruiskulle (500l) mansikkapuomilla (3 rivinen). Ongelma onkin, etten osaa oikein hinnoitella tuota. Ruisku itse on jostakin 1990-luvun puolesta välistä, mutta puomi ollut käytössä vasta 4 kesää. Puomin hinta oli n. 2000 €. Minkälainen hinta tuommoiselle paketille olisi passeli?

Tuon itse ruiskun hinta ei tosiaan montaa satasta ole, mansikkapuomistolle hintaa saat, jos löydät sopivan ostajan. Kannattaa kokonaisuutta kaupitella jossain mansikkapuolen foorumilla ja myydä kokonaisuutena. Olisiko mansikkapuomin hinta 60% uudesta? Kokonaisuus max. 1500€?
Kari
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viestiKirjoittaja Polka » 18 Huhti 2016, 07:58

Kiitos vastauksista.
Ostaja, tai jopa parikin tuolle olisi jo tiedossa, hinta vaan piti paketille löytää kun itellä ei hajua mokomasta oo :)
Polka
Luokka: Puutarhatraktori