Jonnikka peli

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

ezki
Luokka: Polkutraktori

simtractor

Lukematon viesti Kirjoittaja ezki »

mistä tilasitte kokoversion? mitä eroa on rekisteröidyllä ja rekisteröimättömällä?

Kaipaan apuanne kun olen tilaamassa koko versiota :!:
aksu
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

http://www.simtracor.com ja sieltä register ja sitten tulee se Buy it now sulla täytyy olla siis visa

Rekisteröimättömällä et pysty nousemaan muihin koneisiin kuin sts ja sitte se machine 40...
ezki

simtractor

Lukematon viesti Kirjoittaja ezki »

kuinka kovat posti kulut ku sen tilaa sieltä simtractorin sivuilta? missä sen voi rekisteröidä, vai tulooko sen koko versio joukos joku juttu? eli pitää olla se visa kortti tai se? ja onko peli hintansa väärti? oon pelannu nyt demoa jonku aikaa ja olis mukavee saada kokoversio ja ku kattoon kaikkia kuvia siitä niin hyvältä peliltä vaikutti :)
aksu

postikulujahan ei tule ollenkaan,, sillä ostat sen visalla ja se salasana tulee sähköpostiisi,,, edelleen sama sivu ja register -->buy it now---> sitte siihen tulee sellanen ku add to cart,,, toivottavasti nämä auttais...
dessu

Lukematon viesti Kirjoittaja dessu »

täälähän on oikein mukavaa porukkaa! mitäs väärää minä äsken tein kun viestit poistettiin?
aksu

dessu kirjoitti:täälähän on oikein mukavaa porukkaa! mitäs väärää minä äsken tein kun viestit poistettiin?
http://www.murtola.com/forum/viewtopic.php?t=1238
Vastaa Viestiin