Kattoluukkuilmastointikoneikko

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

ATH
Luokka: >500hv

Kattoluukkuilmastointikoneikko

Lukematon viesti Kirjoittaja ATH »

Kattoluukkuilmastointi. Onko kokemuksia?

Mm.

-voiko asentaa kotikonstein.

-hintahaarukka.

-ominaisuudet.

-kuka myy, valmistaa, asentaa.

-jne.
Klasu
Luokka: yli 100 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Klasu »

Muistaakseni KHP ilmastointi on yksi. Kysyin muutama vuosi takaperin tarjousta, hintaa en enää muista, oli sillon niin PA olo ettei raaskinu ostaa, asennettuna kauppasivat. Traktorimerkistä ja vuosimallista riippuen hilut voi mennä katon sisäänkin. Minun Maxxum 5140 :ssä olisi käynyt näin. Ilmeisesti kaikkiin malleihin joissa varaus ilmastoinnille niin roippeet saa piiloon.
Wesku

Lukematon viesti Kirjoittaja Wesku »

KHP:n kaveri laittoi juuri Valtraan (6300) ilmastoinnin ihan tehtaan tyyliin piiloon (hintaluokka > 2000 e). Ymmärsin, että kattoluukkumalli on jonkun verran kalliimpi, kuin tuo "standardimalli". Vaikka hilut saisi itse paikoilleen, niin on siinä kustannusta kuitenkin, kun käyvät systeemin täyttämässä.
O.J.
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

http://www.khp-myynti.fi/index3.html
Joo, tuolta niitä sais. Viime kesänä Seinäjoen Farmarissa kysyin tarjousta TL:ään, mutta en muista enää hintaa. Kaikki romppeet menis piiloon. -01 ilmastoinnin ois saanut tehdastilauksena 8000mk sis.alv.

Hullu olin, kun en silloin sitä ottanut ja nyt jälkiasennushinta lähentelee kait tuplaa :evil: Toisaalta, myöhemmin tuo voip vaikuttaa vaihdossa lähes hintansa verran... Nyt tuntuu, että ilmankin pärjää, kylvöjen aikaan voi olla jo toista mieltä :wink:
sunnuntaifarmari

Lukematon viesti Kirjoittaja sunnuntaifarmari »

Mulla olis itselle tarpeettomana Valtran lämppäri, jossa myös ilmastointikenno. Kompressorin siihen joutuis vielä hankkimaan.
Vastaa Viestiin