RKP 2600

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

k005564
Luokka: Polkutraktori
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Huhti 2007, 21:43
Paikkakunta: Rauma

RKP 2600

Lukematon viesti Kirjoittaja k005564 »

Kuormaajasta kokemuksia? Kannattaako ostaa? Vikoja?
Tunkit puomiston alla.(Hyvä vai huono).Oma näkemys että kolhiintuu
helpommin, mutta voimaa pitäs olla paremmin kun männän koko pinta-ala
on nostossa käytös....?
Avatar
Hervast
Luokka: >500hv
Viestit: 671
Liittynyt: 01 Touko 2005, 15:45

Lukematon viesti Kirjoittaja Hervast »

Liikeratojahan se sellainen rakenne rajoittaa, taittopuomin laajakulmanivel on hyvä olla jos kuormaimella on monipuolista käyttöä ja varsinkin metsäajoa.
Valmettimies
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 369
Liittynyt: 02 Heinä 2005, 19:44
Paikkakunta: Karvia

Lukematon viesti Kirjoittaja Valmettimies »

Kyllä mä veikkaisin että kolhiintuu.
Vastaa Viestiin