Vuokrapellon verotus?

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Rubinjo
Luokka: >500hv
Viestit: 2591
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Rubinjo »

Em. viljelijällä ei viljan hinnat taida pahemmin vuokria heilutella.
Avatar
SS
Luokka: >500hv
Viestit: 1617
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 21:26
Paikkakunta: Lohja

Lukematon viesti Kirjoittaja SS »

Juu niin varmaan on vihannesviljelystä tms. kysymys, mutta siis tätä sivusta seuraamaani muutaman yksilön heinäsirkkalaumaa seuranneena kyllä sen viljanviljelynkin täytyy kannattaa kun rahatukkoa paukutellaan kämmenellä jo pihalla.

Ja tämä lisämaan hankkimisen vaikutus kiinteiden kulujen jakautumiseen suuremmalle alalle on olennainen kysymys. Tossa 20 ha päivässä puivat ohraa isolla Sampollakin. Isäntä ja emäntä. Ei muita. Kyllä siihen systeemiiin aina mahtuu joku 50 ha lisäpala, pari ylimääräistä päivää vuodessa.

-SS-
Vastaa Viestiin