Käyttäjien ikäjakauma
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Ylläpito
- Sivun ylläpito
Käyttäjien ikäjakauma
Tiedustelaan Maatalous foorumin käyttäjien ikäjakaumaa.
-
- Luokka: 50 hv., takaveto
Älkäätten jummartako väärin.
On hienoa,että nuoret ovat kiinnostuneita maahommista.Valitettavasti vaan viljelijöiden ikäjakauma on käänteinen tän foorumin ikäjakaumaan.
Mulla on ittellä 15v ikäinen poika joka silloin tällöin on apuna töissä.Nuoret oppivat nopeasti asiat mutta joskus ohjeet ei meinaa mennä perille ja sitten tahtoo sattua piku tapahtumaa tyyliin 'ovipieli oli liian lähellä suhteutettuna vauhtiin ja taitoon.
On hienoa,että nuoret ovat kiinnostuneita maahommista.Valitettavasti vaan viljelijöiden ikäjakauma on käänteinen tän foorumin ikäjakaumaan.
Mulla on ittellä 15v ikäinen poika joka silloin tällöin on apuna töissä.Nuoret oppivat nopeasti asiat mutta joskus ohjeet ei meinaa mennä perille ja sitten tahtoo sattua piku tapahtumaa tyyliin 'ovipieli oli liian lähellä suhteutettuna vauhtiin ja taitoon.
- Auts
- Luokka: >500hv
Onhan se hienoa. On ne ovenpielet ittelänikin saanut tänä keväänä siipeensä. Itse on 21 vuotiaskoivumaki kirjoitti:Älkäätten jummartako väärin.
-
- Luokka: yli 200 hv
Minoon hiponut ovenpieliä, alle 10:n, yli 10:n, yli 20:n ja yli 30:n iässä ja vanhempi isäntä on tehnyt ihan samaa ainakin yli 60:n ja yli 70:n ikäisenä.koivumaki kirjoitti:...joskus ohjeet ei meinaa mennä perille ja sitten tahtoo sattua piku tapahtumaa tyyliin 'ovipieli oli liian lähellä suhteutettuna vauhtiin ja taitoon.
***tu, meillon liian pienet ovet