Mielipide Vertailu....

Yleinen keskustelua kotieläinten tuottamisesta. Kaikki eri kotieläinmuodot.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Mikä kannattaa parhaiten ?

40 Lehmää
16
24%
100 Emakkoa
2
3%
200 Lihamullia
11
17%
2000 Lihasikaa
19
29%
5000 Kalkkunaa
2
3%
20000 Munintakanaa
0
Ei ääniä
40000 Broileria
16
24%
 
Ääniä yhteensä: 66

Avatar
O.J.
Luokka: >500hv
Viestit: 1684
Liittynyt: 01 Syys 2005, 21:42
Paikkakunta: Koillis-Savo

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

O.J. kirjoitti:...Nyt vaan tuntuu, ettei noista mikään oikein kannata...
Taitaa olla liian arka aihe, kun kukaan ei kommentoi. Vai meneekö kaikilla paremmin, kuin koskaan?

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id76178.html Aika karua laskelmaa :(
Lähes puolta Etelä-Suomen eläintiloista uhkaa lakkauttaminen

YLE Uutisten puolueettomilla rahoitusalan asiantuntijoilla ja tutkijoilla teettämän laskelman mukaan tuore 141-tukiratkaisu heikentää sika- ja siipikarjatilojen kannattavuutta keskimäärin 14 800 eurolla seuraavat kuusi vuotta kestävän sopimuskauden aikana.
rgsleo
Luokka: >500hv
Viestit: 676
Liittynyt: 17 Kesä 2006, 16:57
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Lukematon viesti Kirjoittaja rgsleo »

Jos olisi 30 v nuorempi, laittaisin 40 emolehmää ja niiden sonnivasikosta kasvattasin 200:aa HÄRKÄÄ. Kaikki laiduntais ympäri vuoden... :)
Vastaa Viestiin