Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Vuosi sitten olin ostamassa käytettyä nelikkoa ja tuli kysyttyä aika laajalti tiukkaa hintaa. Alennukset Valtran listoilla oli "vain" 5-8 %, ehkä lisänä olisi saanut jotain varusteita ja haalareita ja yleensä lupasivat luovutushuollon. Osto taphtuikin sitten keltaisen pörssin kautta, mutta huolto maksoikin paikallisella Valtralla noin tonnin verran.
Eikös Valtran ja Agritekin vaihdokit ole myös KoneArenassa??
Mascus.com:ssa on myös Valtraa,Agritekkia ja nyt Keskon vaihtokoneet on Mascuksen "alla"..
Mulla aamurutiiniin kuuluu navetalta tultua, että käyn katteleet vaihtokonelistat
Toimiiko teillä k-maatalouden nettisivut(http://www.k-maatalous.fi).Minulla ei toimii.Ensin nikotteli Pandan -virusohjelmalla ja vaihdoin F-secureen,toimi vähän aikaa .Kummassakin oli palomuuri.Lähetin palautetta,ei vastausta.Win Vista -käyttiksenä.No nyt taas toimii f-securella ,tolla Pandan -virusohjelmalla en saanut toimiin(tämä oli ennen f-securea).
Viimeksi muokannut NHTS90, 15 Tammi 2008, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.