Täytyy soitella myyntimiehille ja tiedustella asiaa. Tosiaan annostus täysin ohjeiden mukainen Amistar 0,4 L + Topsin M 0,2 kg. Ruisku oli täysin tyhjä, letkuja myöten. Oman muistikuvan mukaan pesty roundup ruiskutuksen jälkeen, kuten yleensä. Toisen ruiskutankillisen jälki on yhtä tuhoutunut kuin ensimmäisenkin. Tästä ajattelin, että rounduppi jäämiä ei ole tankista ollut.Rubinjo kirjoitti:Syysvehnällä samaista ilmiötä parin vuoden takaa. Lisäks muistan jonkun kertoneen täällä tai agronetin puolella samanlaisista kokemuksista. Aineiden edustajat selittävät aina tällaset jäämähommina yms. Pakko siinä on olla joku tressitekijä yms. mistä kasvi ottaa nokkiinsa. Itse en aja talvituhoaineita:D enää. Täytyy kysellä jospa joku asioista perillä oleva antais asialle järkevän selityksen.
Tulevan kasvukauden suunnitelmassa on rukiin tautiaineena Amistar 0,4 L + Zenit 0,3 L. Mahtaako enää uskaltaa laittaa tällaistakaan annosta jos tarvii etsiä korvaava.
