Vanhojen traktorien kunnostus

Alue sisältää työnhaku ja työtarjouksia. Maataloustyö sekä urakointi-ilmoituksia.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Alueen säännöt
Selkeä kuvaus tarjottavasta työstä/urakasta otsikkoon. Yli vuoden vanhat ilmoitukset poistetaan.
Kunnostus
Luokka: Hevosaura

Vanhojen traktorien kunnostus

Lukematon viesti Kirjoittaja Kunnostus »

Tuli tuossa mieleen että olisiko ihmisillä tarvetta vanhojen traktorien kunnostajalle? Esimerkiksi ruostevauriot ym peltityöt , uudet verhoilut, maalaus. Moni varmaan haluaisi nähdä vanhan "palvelijan" taas uudessa loistossa, mutta jostain syystä eivät itse voi ryhtyä sitä kunnostamaan. Olisiko tällaiselle ikäänkuin entisöijälle käyttöä?
jk
Luokka: >500hv

Re: Vanhojen traktorien kunnostus

Lukematon viesti Kirjoittaja jk »

Missäpäin suomenmaata vaikutat? Olis tuos Ford 6600 jolle on luvattu eläke talosta ja haaveillu että siitä ainakin ruosteet ottais kiinni ja maalais koko koneen! Itsellä ei riitä aika enkä kyllä ole maalaushommia ikinä tehnytkään...
Kunnostus
Luokka: Hevosaura

Re: Vanhojen traktorien kunnostus

Lukematon viesti Kirjoittaja Kunnostus »

Kajaanista olen. Niin tiedustelin tässä että olisiko kyseiselle palvelulle kysyntää. Itse korjasin oman Valmet 702-4 viime kesänä. Lokasuojat hitsasin kun ruoste oli päässyt syömään. Projekti vielä kesken tällä hetkellä. Konepelti, sivupellit ja vanteet pitää vielä maalata. Kuvia löytyy osoitteesta http://www.pottupelto.fi
Ja sieltä hakusanalla 702 tulee pari peltityö kuvaa.
Vastaa Viestiin