Hardox levy
Valvoja: Farmari-ryhmä
Hardox levy
Mistäköhän täällä EteläSuomessa kannattaisi kysellä Hardox levyä. Vanhan peräkärryn pohjalle olisi tarkoitus laittaa.
-
tepukka
- Luokka: 50 hv., takaveto
Re: Hardox levy
Terästyö Salminen Eura.Kannattaa kysyä
Aloita lähimmältä pajalta joka noiden kanssa touhuaa,paikallinen k-rauta tmv ottaa kovimman hinnan +rahdin.
me hankittiin 12tn tekoon hardox pohja multivalta kun oli valmiiksi melkein oikean kokoinen niin ei tarvinnu paljoa leikellä 
Laittakaas vielä hintatietoja, jos teillä on.Mitä olette levystä pulittaneet?
-
Varvikello
- Luokka: Puutarhatraktori
Aikanaan Rauta-Starckjohannilla työskennelleenä voin kertoa että kannattaa miettiä tilausta teräspalvelukeskuksesta. Starkilla oli silloin esikäsittelykeskukset Turussa ja Lahdessa. Varastoja ja toimipaikkoja lie muuallakin. Esikäsittely meinaa sitä että levy on valmiiksi leikattu oikeaan kokoon ja tarvittaessa viistetty valmiiksi.
Joku muukin vastaava, esim. Asva, toimittanee samoin valmisteltua levyä.
Rahdista pääsee eroon jos voi noutaa itse.
Minun polttoleikkaajan uran aikana tuotevalikoimassa oli korvattu Hardox ja weldox Fora 400:lla ja Fora 500:lla.
Jos lähistöllä on toimipaikka niin sisäinen kuljetus kuljettanee levyn sinne ja rahtia ei tuu lainkaan kun itse noutaa sieltä. (Omaa työtä laskematta)
Joku muukin vastaava, esim. Asva, toimittanee samoin valmisteltua levyä.
Rahdista pääsee eroon jos voi noutaa itse.
Minun polttoleikkaajan uran aikana tuotevalikoimassa oli korvattu Hardox ja weldox Fora 400:lla ja Fora 500:lla.
Jos lähistöllä on toimipaikka niin sisäinen kuljetus kuljettanee levyn sinne ja rahtia ei tuu lainkaan kun itse noutaa sieltä. (Omaa työtä laskematta)