konekauppiaat

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

anpu
Luokka: 75 hv., takaveto

konekauppiaat

Lukematon viesti Kirjoittaja anpu »

Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
Puraat
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Re: konekauppiaat

Lukematon viesti Kirjoittaja Puraat »

Tomas Kjelman puhuu sujuvasti Ranskaa. http://www.tomaskjellman.fi/
marklain
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja marklain »

Vatasen Ari on kans varmaan kovaluu. Jos joku vaan tietäis yhteystiedot. :mrgreen:
hogi
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja hogi »

anpu kirjoitti:Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
Olen itse huomannut saman, ranskanmaalla olis varsin edullisia puimakoneita. Mutta harva niistä suostuu puhumaa muuta kuin ranskaa.
aksu

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

hogi kirjoitti:
anpu kirjoitti:Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
Olen itse huomannut saman, ranskanmaalla olis varsin edullisia puimakoneita. Mutta harva niistä suostuu puhumaa muuta kuin ranskaa.
Ranskassa käydessä tuli konkreettisesti huomattua kyseinen asia. Jos menet vähänkin turistin näköisenä puhumaan englantia ranskalaisille ei tule mitään vaustausta, mutta kun vaihtaa toisen naapurimaan kieleen saksaan alkaa puhe kummasti luonistamaan...
aurajokilaivuri

Lukematon viesti Kirjoittaja aurajokilaivuri »

Ranskassa olen yleensä aloittanut ihan suomeksi. Kun puhuu selkeästi ja käyttää vähän käsimerkkejä lisäksi, asiat ovat järjestyneet yllättävän hyvin silläkin. Suosittelen. Strateginen virhe on aloittaa englanniksi.
Vastaa Viestiin