Moro!
Muistaako tällä foorumilla kukaan vanhaa kunnon perinteistä Maatilapeliä? Kyseessä on siis lautapeli, eikä mikään cybernaksuttelupeli. Katso http://www.boardgamegeek.com/game/28647.
Mahtaiskohan tuota mistään saada enään, oli maanmainio peli tenavana pelata.
Maatilapeli
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Maatilapeli
ainakin leluliike Gasagrande Turussa Linnankatu 9... oli vielä tarjouksessa 4.95 eur. Ostin.
Re: Maatilapeli
Kiitoksia panostuksestanne juniorityöhön! 