Maatilapeli

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Wesku
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 131
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 15:50
Paikkakunta: Birkanmaa

Maatilapeli

Lukematon viesti Kirjoittaja Wesku »

Moro!

Muistaako tällä foorumilla kukaan vanhaa kunnon perinteistä Maatilapeliä? Kyseessä on siis lautapeli, eikä mikään cybernaksuttelupeli. Katso http://www.boardgamegeek.com/game/28647.

Mahtaiskohan tuota mistään saada enään, oli maanmainio peli tenavana pelata.
tellus
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Syys 2006, 11:21

Re: Maatilapeli

Lukematon viesti Kirjoittaja tellus »

ainakin leluliike Gasagrande Turussa Linnankatu 9... oli vielä tarjouksessa 4.95 eur. Ostin.
Avatar
Wesku
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 131
Liittynyt: 10 Tammi 2006, 15:50
Paikkakunta: Birkanmaa

Re: Maatilapeli

Lukematon viesti Kirjoittaja Wesku »

Kiitoksia panostuksestanne juniorityöhön! :)
Vastaa Viestiin