Yleisimmille traktorimerkeille oma keskusteluosiot ?

Valvoja: Farmari-ryhmä

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Pitäisikö yleisimmille traktorimerkeille laittaa omat keskusluosiot ?

Kyllä pitäis.
31
63%
Ei vielä.
8
16%
Ei milloinkaan
10
20%

Ääniä yhteensä : 49

Yleisimmille traktorimerkeille oma keskusteluosiot ?

Lukematon viestiKirjoittaja Wilpo » 27 Joulu 2004, 02:14

Kerro mielipiteesi ja anna äänesi äänestyksessä.
Niinkuin Sportman500 jo kyseli. Pitäiskö yleisimmille traktorimerkeille laittaa omat keskusluosiot tähän foorumiin?

EDIT: Otin äänestyksen päättymisajan pois. Odotetaan pidempää, niin saadaan enemmän käyttäjiä vastaamaan ja näin kattavampi kuva siitä mitä käyttäjät haluavat foorumilta.

Ps. Äänestyksiin voi osallistua vain jos on rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään foorumiin.
Viimeksi muokannut Wilpo päivämäärä 07 Helmi 2005, 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Wilpo
Luokka: >500hv

Lukematon viestiKirjoittaja Carnivor » 07 Helmi 2005, 20:50

Joudun äänestämään tyhjää, koska vaihtoehto "Ei milloinkaan" puuttuu. Perustelut: Liian paljon keskusteluosioita aiheuttaa päällekkäisyyksiä ja cross postausta. Otetaanpa esimerkki. Henkilö J haluaa postittaa palstalle kysymyksen: Kumpi on parempi Massikka vai Jontikkaa? Hän joutuu luonnollisesti postittamaan kysymyksensä Massikka-osioon ja Jontikka-osioon. Valitettavsti näissä mielipiteet menevät pahasti ristiin, Jontikka-osiossa kehutaan Jontikkaa ja Massikka-osiossa Massikkaa. Niinpä henkilö J joutuu laittamaan kysymyksensä vielä kolmanteen keskusteluosioon eli "Traktorit Yleinen".

Paljon parempi vaihtoehto on pitää vain kaikki traktorit samassa osiossa. Silloin tarvitaan vain yksi postaus ja keskustelusta tulee parempi. Itse asiassa nykyistä Traktori/maatalouskoneet osiota voisi laajentaa entisestään kattamaan myös rakennukset. Esimerkiksi minä olen kiinnostunut kuulemaan, millä tekniikalla Murtolan pro-luokan verstasta lämmitetään.
Carnivor

Lukematon viestiKirjoittaja Wilpo » 07 Helmi 2005, 22:01

Henkilökohtaisesti olen Carnivor:in kanssa ihan samaa mieltä. Nyttenkin tuntuu jo että noita osioita on liikaa.

PS. Lisäsin äänestykseen kohdan: Ei milloinkaan. :)
Wilpo

Lukematon viestiKirjoittaja Carnivor » 09 Helmi 2005, 00:48

Lisäsit näköjään rakennuksetkin aihealueeseen. Kiitettävän nopeaa reagointia asiakaspalautteeseen :D Kiitoksia.
Carnivor

Lukematon viestiKirjoittaja Wilpo » 09 Helmi 2005, 01:01

Hyville ideoille tämän foorumin kehittämiseksi on aina tilaa. ;)
Wilpo