Onko meillä ihmisinä noin ylipäätään muuta mahdollisuutta kuin uskoa johonkin ja pyrkiä parhaimpamme mukaan edistämään omaa maailmankatsomustamme, mietipä sitä.Jussi T. kirjoitti:Eli pelastan maailman sillä mihin uskon. Tämä riittääcitynuori kirjoitti: En oo tainnut edes huomata tuollaista, mutta en mä koe nostavani itseäni (muiden) eläinten yläpuolelle muutoin kuin sillä perusteella, että mun olemassaolollani ja toiminnallani on nähdäkseni selkeä positiivinen vaikutus maailmamme tulevaisuudelle (siis tottakai yhden henkilön vaikutus on aina pieni, mutta siis jos vertaa vaikka minua ja metsässä elelevää jänistä).
Totta kai jokainen on muodostanut oman vakaumuksensa ja ainakin suurimman osan aikaa uskoo siihen vankkumatta.
Muutenkin outoa tarttua keskustelijan henkilöön asian sijaan tai laittaa tälle sanoja suuhun. Asiallistakin kommenttia täältä tuottaja-puolelta on jonnin verran tullut, mutta paremmin nyt kyllä tä eo-osasto (1 hlö.) on kunnostautunut näiden "nähdäkseni", "mielestäni" yms. sanojen käytössä, joita yleensä keskustelussa seuraa se asiaosuus, ts. miksi ei ole oikeutettua pitää tuotantoeläimiä lihan tuotantoa varten. Vasta-argumenttien tulisi käsitellä sitä, miksi on oikeutettua pitää tuotantoeläimiä lihantuotantoa varten, eikä sitä esim. sitä mikä vastapuolen tausta mahtaa olla tai kuka tämä luulee olevansa.
Se, ettei välttämättä kykene vastaamaan samoilla termeillä tai ettei koko kirjoitettu länsimainen moraalifilosofia ole hallussa, ei tee vastauksista yhtään vähäpätöisempiä, mutta asialinjalla pitää pysyä.
Tämä ihan tällaisena tuottaja-argumenttina, josta ei kenenkään tarvitse erästä kasvikunnan proteiininlähdettä vetää nenäänsä.