Maalla asutaan Ylä-Savossa ja elukoita on harrasteena ja hivenen hyötynäkin.
Ihan uutena täällä
Valvoja: Farmari-ryhmä
Ihan uutena täällä
Rekisteröidyin tänne vaikkei ole maatakaan mitä viljellä. Huolinetteko joukkoonne?? Kai täälläkin jotkut sentään käy vai onko tää hirmu hiljanen paikka???
Re: Ihan uutena täällä
Samat tuli tehtyä ja muutenkin samalle kuulostaa. Sillä erolla että maata joudun kuitenkin viljelemään.. 
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti:
2200 kävijää päivässä nykyäänJuiceFani kirjoitti:Rekisteröidyin tänne vaikkei ole maatakaan mitä viljellä. Huolinetteko joukkoonne?? Kai täälläkin jotkut sentään käy vai onko tää hirmu hiljanen paikka???
Kait tänne on tervetullut ketä vaan. Olen käsittänyt että olisi toivottavaa että hiukan harkitsisi viestiä ennen lähetystä jolloin jonkinnäköinen asiallisuus säilyy ja sen takia viestejä ei tule ihan solkena. Siksi taitaa lukijoita olla paljon viesteihin nähden.
Mikäs siinä. Ihan kiva kun keskustelijoina on muitakin kuin pro- viljelijöitä. Sitä taannoista eläinaktivistirenttua kuitenkaan ei taida kukaan erityisemmin kaivata. Uusia näkökulmia tarvitaan aina. Ja yhtälailla pihatraktorikin voi mennä rikki ja neuvoja kaivataan tietäjiltä..
No hyvä että sekaan mahtuu. Pitää koettaa meikäläisen olla kovasti hölöttämättä etten turhaan vie tilaa höpinöilläni. =) Oon syntyny tällaseks melko puheliaan sorttiseksi.... =)
Eikä mulla raktoriakaa ole. Pojalla on polokuraktori.
Eikä mulla raktoriakaa ole. Pojalla on polokuraktori.
Tervetuloa vain. Eikös se niin mene että laatu korvaa määrän.
Täällä jutut on todella asiallisella tasolla verraten esimerkiksi Agronetin hiekkalaatikkokeskusteluun. Aikuiset miehet kettuilevat toisilleen minkä kerkiävät, vaikka viestiketjun aloittajalla aihe ja sisältö asiallinen, hetken päästä onkin ketjuun tullut jos jonkinmoista alapäähuumoria yms. sisältävää viestiä..
Täällä jutut on todella asiallisella tasolla verraten esimerkiksi Agronetin hiekkalaatikkokeskusteluun. Aikuiset miehet kettuilevat toisilleen minkä kerkiävät, vaikka viestiketjun aloittajalla aihe ja sisältö asiallinen, hetken päästä onkin ketjuun tullut jos jonkinmoista alapäähuumoria yms. sisältävää viestiä..
No jokaisella keskustelupalstalla on näitä pahanilmanlintuja. Onneksi sentään kuitenki suurin osa ihan ok porukkaa.
Minä en omien juttujen laadusta kyllä mee sanomaan mitään. Tahtoo meikäläisen kohalla tuo määrä olla voitolla. Karjalasta ku oon kotosin....
Minä en omien juttujen laadusta kyllä mee sanomaan mitään. Tahtoo meikäläisen kohalla tuo määrä olla voitolla. Karjalasta ku oon kotosin....