Ihan uutena täällä

Keskustelua kaikesta mikä ei liity maatalouteen. Ns. Vapaa sana keskustelu.

Valvoja: Farmari-ryhmä

JuiceFani
Luokka: Puutarhatraktori

Ihan uutena täällä

Lukematon viesti Kirjoittaja JuiceFani »

Rekisteröidyin tänne vaikkei ole maatakaan mitä viljellä. Huolinetteko joukkoonne?? Kai täälläkin jotkut sentään käy vai onko tää hirmu hiljanen paikka???

Maalla asutaan Ylä-Savossa ja elukoita on harrasteena ja hivenen hyötynäkin. :D
Wiljami

Re: Ihan uutena täällä

Lukematon viesti Kirjoittaja Wiljami »

Samat tuli tehtyä ja muutenkin samalle kuulostaa. Sillä erolla että maata joudun kuitenkin viljelemään.. :mrgreen:
Murtola_Lasse
Luokka: >500hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Murtola_Lasse »

JuiceFani kirjoitti:Rekisteröidyin tänne vaikkei ole maatakaan mitä viljellä. Huolinetteko joukkoonne?? Kai täälläkin jotkut sentään käy vai onko tää hirmu hiljanen paikka??? :D
2200 kävijää päivässä nykyään
vms1
Luokka: yli 150 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja vms1 »

Kait tänne on tervetullut ketä vaan. Olen käsittänyt että olisi toivottavaa että hiukan harkitsisi viestiä ennen lähetystä jolloin jonkinnäköinen asiallisuus säilyy ja sen takia viestejä ei tule ihan solkena. Siksi taitaa lukijoita olla paljon viesteihin nähden.
stemma
Luokka: yli 150 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja stemma »

Mikäs siinä. Ihan kiva kun keskustelijoina on muitakin kuin pro- viljelijöitä. Sitä taannoista eläinaktivistirenttua kuitenkaan ei taida kukaan erityisemmin kaivata. Uusia näkökulmia tarvitaan aina. Ja yhtälailla pihatraktorikin voi mennä rikki ja neuvoja kaivataan tietäjiltä..
JuiceFani

No hyvä että sekaan mahtuu. Pitää koettaa meikäläisen olla kovasti hölöttämättä etten turhaan vie tilaa höpinöilläni. =) Oon syntyny tällaseks melko puheliaan sorttiseksi.... =)

Eikä mulla raktoriakaa ole. Pojalla on polokuraktori.
956XL
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja 956XL »

Tervetuloa vain. Eikös se niin mene että laatu korvaa määrän. :)
Täällä jutut on todella asiallisella tasolla verraten esimerkiksi Agronetin hiekkalaatikkokeskusteluun. Aikuiset miehet kettuilevat toisilleen minkä kerkiävät, vaikka viestiketjun aloittajalla aihe ja sisältö asiallinen, hetken päästä onkin ketjuun tullut jos jonkinmoista alapäähuumoria yms. sisältävää viestiä..
JuiceFani

No jokaisella keskustelupalstalla on näitä pahanilmanlintuja. Onneksi sentään kuitenki suurin osa ihan ok porukkaa.

Minä en omien juttujen laadusta kyllä mee sanomaan mitään. Tahtoo meikäläisen kohalla tuo määrä olla voitolla. Karjalasta ku oon kotosin.... :wink:
Vastaa Viestiin