Moottorikelkkailijoita?
Valvoja: Farmari-ryhmä
Moottorikelkkailijoita?
Löytyykös foorumilta kelkkailijoita? Kertokaapa minkälaisilla jakkaroilla ajelette ja missäpäin maata.
Itse pärryyttelen Seinäjoella, kelkkana Polaris XC 500 SP -00
Re: Moottorikelkkailijoita?
Samanlainen polle ja ikäkin täsmää,paikkakunta vain pohjoisempana. Eipä oo tänä talvena tullu ajettua kuin kerran käyny postilaatikolla kun siirsin kelkan pihalta takas halliin. Mitähän tossa ois tullu,350mhesus kirjoitti:Löytyykös foorumilta kelkkailijoita? Kertokaapa minkälaisilla jakkaroilla ajelette ja missäpäin maata.
Viime talvena ehkäpä 500-700km,vuokatin reissulla iso osa jossa päivä pärtsäiltiin eli vajaa 250km ja sitten seuraava toivuttiin,illasta
Myisin kelkan pois jos joku ostas,3200 ekua tiukka hinta ja saa kovan kulkupelin jolla ei jää ainakaan samankokoisten jalkoihin...
-
ValtraS260
- Luokka: Hevosaura
- Viesti:
Lynx Cobra 583RAVE:lla ajelen joka on vuosimallia 93. Tälle talvelle on kilometrejä tullu ihan mukavasti.. Suunnilleen 600, ja viime talvena tuli semmosen 1200kilsaa.
Jos tässä kysäisisin että olisiko tiimiimme halukkaita jäseniä? Alta näet nettiosoitteen jossa voit käydä tutustumassa tiimiin. Jos kiinnostaa liittyminen nii otappa yhteyttä yksityisviestillä tai sähköpostilla.
Jos tässä kysäisisin että olisiko tiimiimme halukkaita jäseniä? Alta näet nettiosoitteen jossa voit käydä tutustumassa tiimiin. Jos kiinnostaa liittyminen nii otappa yhteyttä yksityisviestillä tai sähköpostilla.
-
ValtraS260
- Luokka: Hevosaura
- Viesti:
Miksikäs sitten työajoon?juhap kirjoitti:Joo, mutta kone kuljettaa .Jari kirjoitti:Sama koskee kelkalla ajoa...juhap kirjoitti:Miksi kelkka hupiajoon ? Vapaa-ajalla hankisukset jalkaan ja umpea halkomaan vanhaan hyvään malliin . Siinä rasvat palaa vyös alta .
esim. puunajo metsästä on kalliimpaa kelkalla kuin traktorilla, joten en kannata kelkkaa ainakaan puunajoon metsästä koska puut saa raktorillaki pois sieltä..
Ja sitäpaitsi kelkalla on erittäin mukava rälläillä
Kyllä vaan ajellaan vaikkei aina lunta olisikaan, nurmensänkikin riittää kesällä jos vaan ajohaluja on, ja miksi ei olisi. kelkka on Lynx gls 643 rave, iihan tarpeeksi lähtee, aina loppuu matka kesken ja jarrutus menee viimetippaan. Näillä onnettomilla lumilla olen ajellut palttiarallaa parisataa kilsaa, ojat on vielä harmillisen tyhjiä, joten hankalaa on löytää reittejä.
Käsittämätön asia ettei kone hajoa kuin sesongilla, hitto sillä olis aikaa sohlata vaikka juhannuksena, mutta että sitten kun sitä eniten tarvittas...
On se kumma kun mun lynksi tarvii sytytystulppia, meinaan että vähän niinkun sytytyspala krillissä, joka startille on oltava yksi uusi. Eikä ole liikaa ryypytetty, ei ollenkaan, en ymmärrä.
On se kumma kun mun lynksi tarvii sytytystulppia, meinaan että vähän niinkun sytytyspala krillissä, joka startille on oltava yksi uusi. Eikä ole liikaa ryypytetty, ei ollenkaan, en ymmärrä.