Tä ? Nii.. Juuu !
Joo niin, no, maksimissaan olen kuullut parisataa euroo sakkoo on tullut, sen alvilaskelman saa kyyl ulos jo noin tammikuun alussa kun vaihtuu kalenterivuosi. Veroilmoituksen kanssa venyykin joskus lähemmäs helmikun loppua kun korkotodistukset ja esim. vakuutusmaksujen jakotodistus viipyy luvattoman pitkään ainakin Nordeassa.
Mut se verohomma tuossa ruuhkassa kuun lopussa lienee semmoinen jota lykätään siksi kun se tympii nin paljon aloittaa. Itsellä on ollut aktiivista yhteistomintaa ja olen kysellyt ja mennyt tiskille ja ottanu lakin pois päästä, olen saanut apua, vaikka joskus eivät ole toimistollakaan olleet selvillä asioista, muun muassa nuo katso-tunnukset, niiden käyttäjien valtuutukset sekä verotilin kuittaukset ja saldot, niiden kanssa tuli käydyksi silloin 2010 aktiivisesti toimistolla.
Kyllä vaan viranomaisien ja vakuutusyhtiöiden nettisivut jotenkin tökkii, esimerkiksi palkka.fi:ssä tehdyt tyel maksut olivat menneet kaksi kertaa tililtä (kuka lie maksanut...

) , vakuutusyhtiölle tulleet yhden kerran, nyt sitten ihmetellään, kenen piironkinpäällä ne ovat.
-SS-