Tilanne taitaa olla tällä hetkellä Joulun takia "ei oo" näissä ulkosissa levyissä.O.J. kirjoitti:No niimpä ovat näköjään nousseet, ite ostin jokunen aika sitten tv:n ja sen kaveriksi 1.5 teran USB-kiintolevyn, maksoi noin 90€, nyt samanlaista myydään verkkokaupoissa noin 150€:n hintaan.
Uus pöytäkone
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti:
Re: Uus pöytäkone
-
Kloppi
- Luokka: yli 300 hv
- Viestit: 410
- Liittynyt: 09 Tammi 2006, 19:56
- Paikkakunta: Etelä-Pohojam'maa
Re: Uus pöytäkone
Niin, ja ulkoisten levyjen hinnat pysyivät vielä jonkin aikaa normaaleina, vaikka sisäisten hinnat olivat jo nousseet, jonka jälkeen kannattikin ostaa ulkoinen asema ja ottaa sieltä se levy normaalikäyttöön.
Itsellä kävi hyvä tuuri, tilasin omaan NASsiini 4 2 teran Samsungia, ja hinta oli noin 50 euroa kappaleelta. Jo ennenkuin tilaus oli ehtinyt tulla perille, oli hinta yli tuplaantunut ja sittemmin triplaantunut. Vielä kun samassa tilauksessa tuli uuden koneen osat, ja sielläkin terainen WD niin ajoitus oli kyllä täydellinen.
Suomessa hinnat kyllä pompsahtivat aika paljon nopeammin kuin Saksassa.
Itsellä kävi hyvä tuuri, tilasin omaan NASsiini 4 2 teran Samsungia, ja hinta oli noin 50 euroa kappaleelta. Jo ennenkuin tilaus oli ehtinyt tulla perille, oli hinta yli tuplaantunut ja sittemmin triplaantunut. Vielä kun samassa tilauksessa tuli uuden koneen osat, ja sielläkin terainen WD niin ajoitus oli kyllä täydellinen.