mobiwisu
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: mobiwisu
Eikös se xcover oo android -puhelin? Mulla on wisun mobiiliversio Nokia E90:ssä, joka on Symbian -käyttöjärjestelmällä.pontus kirjoitti:Hommasin tuo xcoverin ihan sen takia että saisin tuon mobiwisun käyttöön. Ongelma vaan on se että puhelin ei suostu lataamaan tuota ohjelmaa. Mikähän lie voisi olla vikana...?
"Käyttöjärjestämäkohtainen yhteensopivuus tilanne 11.11.2010
Symbian puhelimet - (S40) ja S60 2rd, 3rd, 5th edition OK
Symbian^3 puhelimet - testaus meneillään
Maemo - eli Nokia 900, ei testattu
Windows Mobile 6 - vanhemmat versiot toimivat, uudemmat toimivat kun asentaa Sun Javan
Windows Mobile 7 - ei vielä testattu
Bada (Samsung) - ei testattu
Ohjelma toimii sekä peruspuhelimen normaalinäppäimistöä, fyysistä qwerty näppäimistöä, että kosketusnäytöllistä virtuaalinäppäimistöä käytettäessä."
Lähde http://www.proagria.fi/wisumobile/asenn ... sytyt.html
Eikös se xcover oo android -puhelin? Mulla on wisun mobiiliversio Nokia E90:ssä, joka on Symbian -käyttöjärjestelmällä.maraani kirjoitti:pontus kirjoitti:Hommasin tuo xcoverin ihan sen takia että saisin tuon mobiwisun käyttöön. Ongelma vaan on se että puhelin ei suostu lataamaan tuota ohjelmaa. Mikähän lie voisi olla vikana...?
Joo niinhän se on joo...liekkö sitten niin ettei se ole android-yhteensopiva...
-
Maajussi66
- Luokka: yli 300 hv
Juu ei ole android yhteensopiva ainakaan vielä.
Symbianissa ja vanhoissa windows 6.5 mobiili käyttiksissä toimii. Lähiaikoina siihen tullee myös uusiin Lumia yms windows puhelimiin sopiva versio
Symbianissa ja vanhoissa windows 6.5 mobiili käyttiksissä toimii. Lähiaikoina siihen tullee myös uusiin Lumia yms windows puhelimiin sopiva versio
Mulle taisi käydä samalla lailla kun tuli hommattua sama puhelin samaa tarkoitusta varten ja vähän muuhunkin käytttöön.
Kovasti painetta vaan sinne et saaavat kehitettyä yhteensopivuuksia.
Kovasti painetta vaan sinne et saaavat kehitettyä yhteensopivuuksia.