Katsonut Youtubesta. Sen verran itse koeajopäivillä kokeillut että tiedän laatikon olevan myös erittäin äänekäs ohjaamoon, mikä ei ole nykyaikaa. En ainakaan itse halua ajaa enää vessapaperia korvissa.JarJar kirjoitti:Onko minkä verran kokemusta Variosta, vai ootko vaan kattonut youtubesta?
Uudet Valtra-mallit
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: Uudet Valtra-mallit
Itselläni ei ole hyvää vertailupohjaa asiaan, mutta kaveri keväällä vaihtoi MF-Dyna-VT:n uuteen Jontikkaan ja kertoi, että entinen oli hiljaisempi ohjaamoltaan. Fendtin puikoissa en ole niin paljoa ollut, että voisin asiaa kommentoida.eberi kirjoitti:Katsonut Youtubesta. Sen verran itse koeajopäivillä kokeillut että tiedän laatikon olevan myös erittäin äänekäs ohjaamoon, mikä ei ole nykyaikaa. En ainakaan itse halua ajaa enää vessapaperia korvissa.JarJar kirjoitti:Onko minkä verran kokemusta Variosta, vai ootko vaan kattonut youtubesta?
Mikäköhän fendti mahtoi pitää paljon ääntäKari kirjoitti:Itselläni ei ole hyvää vertailupohjaa asiaan, mutta kaveri keväällä vaihtoi MF-Dyna-VT:n uuteen Jontikkaan ja kertoi, että entinen oli hiljaisempi ohjaamoltaan. Fendtin puikoissa en ole niin paljoa ollut, että voisin asiaa kommentoida.eberi kirjoitti:Katsonut Youtubesta. Sen verran itse koeajopäivillä kokeillut että tiedän laatikon olevan myös erittäin äänekäs ohjaamoon, mikä ei ole nykyaikaa. En ainakaan itse halua ajaa enää vessapaperia korvissa.JarJar kirjoitti:Onko minkä verran kokemusta Variosta, vai ootko vaan kattonut youtubesta?
Fendt 828 ainakin.zetor8045 kirjoitti:Mikäköhän fendti mahtoi pitää paljon ääntä![]()
Jaa itse kokeillut niin vähän tuollaista etten huomannut mitään...eberi kirjoitti:Fendt 828 ainakin.zetor8045 kirjoitti:Mikäköhän fendti mahtoi pitää paljon ääntä![]()
Ittelläni pari sataa tuntia kokemusta 820 fendtillä ajosta ja kyllä siinä ainaki huuti laatikko niin kovaa ettei puhelimes voinu puhua ku ei siltä vinkunalta kuullu mitään
Älä pidä takaikkunaa aukiMSalo kirjoitti:Ittelläni pari sataa tuntia kokemusta 820 fendtillä ajosta ja kyllä siinä ainaki huuti laatikko niin kovaa ettei puhelimes voinu puhua ku ei siltä vinkunalta kuullu mitään
Mul on 818:ssa bluetooth radio ja mikki katossa. Moni on hämmästynyt, kun on paljastunut että olen traktorissa. Kyllä tuokin toki ääntä pitää niinkuin kaikki portaattomat momenttia muuttaessa esim. tieajossa. Uudet on vielä hiljasempia oli merkki mikä tahansa. Mutta ei minun kuuloni kyllä riitä sanomaan onko esim. 724vario vai 6210R JD hiljaisempi pienen koeajon perusteella.MSalo kirjoitti:Ittelläni pari sataa tuntia kokemusta 820 fendtillä ajosta ja kyllä siinä ainaki huuti laatikko niin kovaa ettei puhelimes voinu puhua ku ei siltä vinkunalta kuullu mitään
Alla pitäis olla vielä samat renkaat samalla kuormituksella jne.
----------------------------------
Viimeksi muokannut Reiska, 20 Maalis 2013, 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Pallokoppimies
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Koneviestin Vallu-vertailu oli mielenkiintoista luettavaa. Vaikka peruslähtökohta 4 vs. 6 mukisuudesta meni totaalisen mönkään eri voimansiirtojen ansiosta, toi 6- mukinen HT vs 4 -mukinen D oli mittausten valossa mielenkiintoinen: Kuljetusajossa ja mäkikokeessa Hitekki pesi Directin ei paljon, mutta kuitenkin. Ohjaamokin hiljaisempi keppikoneessa... Vielä 14 tonnin hinnanero pistää miettimään, että onko se portaaton hintansa väärti.. 
Sikäli hyvä tuollainen testi, että monesti sitä itsekin ajatuksissaan tahtoo mennä valtavirran mukana ja alkaa mielessään kuvittelemaan miten ylivertainen joku uutta tekniikkaa edustava värkki oliskaan käytössä. Tuon testin tyylinen "reality check" voikin sitten tuottaa yllättäviä tuloksia vanhan, koetellun tekniikan hyväksi.
Näkyihän niis käppyröis se kutosen ja nelosen ero,minkä oon itsekkin todennu. Liikkeellelähtömomentti... Ei tietysti portaattomas niin haittaa, mutta keppikoneis kyllä. Ärsyttävää lähteä esim maakuorman kans pehmeis olosuhteis kun kutonen lähtee tyhjäkäynnillä ja nelosta pitää huudattaa...
---------------------------
Viimeksi muokannut Reiska, 20 Maalis 2013, 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä toi uus 700 sarja unelta erittäin paljon. Voimansiirto, moottoria ei kuule ollenkaan.