Rocky-kaura

Yleinen keskustelua kasviviljelystä. Viljalajikkeista, tuotannosta, laadusta, ym...

Valvoja: Farmari-ryhmä

agroman
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Viestit: 34
Liittynyt: 19 Kesä 2012, 15:01

Rocky-kaura

Lukematon viesti Kirjoittaja agroman »

Kokemuksia Rockysta, viime vuonna kuulemma jossakin saatu aika koviakin satoja. Tai muista uusista satoisista kauralajikkeista?
taisker10
Luokka: yli 150 hv
Viestit: 178
Liittynyt: 23 Syys 2007, 19:45
Paikkakunta: loimaa

Re: Rocky-kaura

Lukematon viesti Kirjoittaja taisker10 »

kanakeisarit ottivat 6-8t ha ja tais olla viä jopa pystyssä itelle tulee 30ha kylvöön keväällä
Maicky
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Viestit: 44
Liittynyt: 28 Tammi 2010, 15:02

Re: Rocky-kaura

Lukematon viesti Kirjoittaja Maicky »

Viime vuonna 15,5ha viljelyssä ja keskiarvo 6500kg/ha. HLP 61 ja seulonta anoi myös laatulisää.
Pysyi aika hyvin pystyssä 1l CCC:llä vaikka satoi rankasti.
Tyytyväinen olen lajikevalintaan.
Eissi
Luokka: Hevosaura
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Tammi 2009, 21:00

Re: Rocky-kaura

Lukematon viesti Kirjoittaja Eissi »

Millasia tuloksia luomusti tuotettuna? Itse ajattelin kokeilla 3 ha alalla siemen lisäystä seuraavalle vuodelle.
Mitenkä mahtaa toimia apila kauran alle kylvettynä? Jos jättäisnviherlannoitukseen kauran jälkeen, vai olisiko sittenkin typentuottotouhuja palko kasveilla..

-Eissi-
Vastaa Viestiin