Traktorin kylmäkäynnistyminen

Valvoja: Farmari-ryhmä

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Re: Traktorin kylmäkäynnistyminen

Lukematon viestiKirjoittaja Niitti » 30 Tammi 2016, 19:22

Fordissa kun on turbo ja pakoputken mutka heti akun vieressä, niin ei ole kylmyys ongelma. 8)
Niitti
Luokka: Hevosaura

Lukematon viestiKirjoittaja aleilo » 22 Maalis 2016, 19:26

Minä haluaisin kertoa omasta kokemuksestani Belarus traktorin käytöstä. Se on D60 moottorilla varustettu ja lähti huonosti käyntiin. Minä päätin vaihtaa suuttimet, mutta oli vaikeata löytää sopivat. Onneksi tuttava suositteli New Technologies2100 yrityksen, mistä mä sain hankittua säädetyt suuttimet sikahalvalla (18 ekua per kpl.). Nyt moottori käynnistyy ilman lämmitystäkin. Jos jollakin on sama ongelma annan suoran linkin sen yrityksen nettisivuille http://www.newtec2100.com/.
aleilo
Luokka: Polkutraktori

Lukematon viestiKirjoittaja Jorma Samuli » 22 Maalis 2016, 22:24

Jorma Samuli kirjoitti:Äkkiä muistellen mulla on ollu 2 exidet,1 pari hankookkeja ja 2 paria fullmen akkuja. Kaivinkoneessa ja 3050 JD;ssä,eli kahden akun sydeemi näissä.
Näistä vain se eka pari noita fullmennejä oli oikeesti kaverit keskenään,virtaa riitti vaikka mihin asti ja ikääkin kertyi kohtuullinen määrä. Muut vähä mitä sattuu, J.Peurassa nyt keltainen Optima. Parin kk. kokemuksella toimii hyvin,pakkaset näyttää loput.
Eli olisin sitä mieltä että aika lailla heittää tuo akkujen laatu.

Kuusi vuotta huhtikuun lopussa keltainen optima ollu paikoillaan. Vielä starttaa.
Jorma Samuli
Luokka: yli 150 hv

Edellinen