Lähetetty: 10 Tammi 2006, 12:00
onko kukaan laittanu niit feikki kameroita

Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
http://www.murtola.com/foorum/
Tuohon valvontakameraan http://www.unipolar.fi/tiedot/kamera2.htm saaVilske kirjoitti:O.J. kirjoitti:
Satuitko kysymään, että kuinka paljon siihen kustantaisi lisäkamerat? Taitaa nälkä kasvaa syödessä
En kysynyt, tuli kyllä itsellekin sama ajatus mieleen.
Täytyy kysellä alkuviikosta.