Sivu 2/2

Lähetetty: 10 Tammi 2006, 12:00
Kirjoittaja 8400
onko kukaan laittanu niit feikki kameroita :?: :?

Lähetetty: 10 Tammi 2006, 14:56
Kirjoittaja Vilske
Vilske kirjoitti:
O.J. kirjoitti:
Satuitko kysymään, että kuinka paljon siihen kustantaisi lisäkamerat? Taitaa nälkä kasvaa syödessä :)

En kysynyt, tuli kyllä itsellekin sama ajatus mieleen.
Täytyy kysellä alkuviikosta. :wink:
Tuohon valvontakameraan http://www.unipolar.fi/tiedot/kamera2.htm saa
liitettyä lisäkameroita 3 kappaletta ja hintaa toistasataa euroo kpl :shock:

Lähetetty: 24 Loka 2006, 23:22
Kirjoittaja Turvekeisari
Paljokohan semmoset kamerat maksaa jotka seuraa liikettä? Nimimerkillä. Riesana joka keväiset ajeliat :evil:

Lähetetty: 25 Loka 2006, 04:33
Kirjoittaja aurauskeppi
Samoin kiinnostaa saako tuon aloittamaan kuvauksen/tallennuksen liiketunnistimella?

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 00:25
Kirjoittaja Turvekeisari
Niin onko tietoo missä hinnoissa liiketunnistimella olevat kamerat liikkuu?