Sivu 2/2
Lähetetty: 23 Marras 2006, 16:54
Kirjoittaja teräsmies24E
O.J. kirjoitti:teräsmies24E kirjoitti:Jos löytäis hevostytön emännäksi, niin voishan sitä harkita kantturoista luopumista ja ruveta tuottamaan lihaa Hvitfeltille
Kun mainitset, että ois tarkoitus tuottaa hevosenlihaa, niin saat ympäri korvia

Elämän kanssa ei voi leikkiä, kuoleman kanssa voi leikkiä koska vaan.
p.s isot pojaat on kertoneet että hevostytöt on hyviä ottamaan suihin

Lähetetty: 23 Marras 2006, 17:02
Kirjoittaja Jari
teräsmies24E kirjoitti:O.J. kirjoitti:teräsmies24E kirjoitti:Jos löytäis hevostytön emännäksi, niin voishan sitä harkita kantturoista luopumista ja ruveta tuottamaan lihaa Hvitfeltille
Kun mainitset, että ois tarkoitus tuottaa hevosenlihaa, niin saat ympäri korvia

Elämän kanssa ei voi leikkiä, kuoleman kanssa voi leikkiä koska vaan.
p.s isot pojaat on kertoneet että hevostytöt on hyviä ottamaan suihin

Eiku ratsastaan

Lähetetty: 03 Joulu 2006, 00:15
Kirjoittaja Sandy-Hellcat
Bella kirjoitti:hevoset hyvä pitää harrastuksena.
Juu-u, henk. koht. huomannut että meinaa mennä maku hevosharrastuksesta kun niska limassa yrittää saada nipistettyä tallityöt ja liikutukset 8h/vrk....
Onneksi ei ole päivätyöni!!
Jari kirjoitti:teräsmies24E kirjoitti:
p.s isot pojaat on kertoneet että hevostytöt on hyviä ottamaan suihin

Eiku ratsastaan

HYI!!
Lähetetty: 03 Joulu 2006, 18:09
Kirjoittaja JP
Meille kulkeutui joku vuosi sitten hevostyttö Turusta.
Sitten ruvettiin miettimään työmaata hälle, jottei tarvii työmatkoja ajella 100 km suuntaansa.
Päätettiin perustää työpaikka ja pari vuotta sitten pykättiin pystyyn täysihoitotalli.
Talli on täynnä ja jonossakin on aina joku, joten laadukkaalle ja rauhalliselle paikalle tuntuu olevan kysyntää.
Hoitomaksu 275€/kk laidunkaudella 200
http://personal.inet.fi/yritys/aholantila/
Hevostytön ihannemies
Lähetetty: 08 Joulu 2006, 16:06
Kirjoittaja teräsmies24E
[url]plaza.fi/stadion/hevosurheilu/ratsastus/satulahuone/ratsastajan-ihannemies[/url]