Sivu 2/3

Lähetetty: 14 Joulu 2006, 20:00
Kirjoittaja O.J.
Jari kirjoitti:Mullei mee SIM kortille kuin 150 numeroa,meneeköhän joihinkin enemmänkin?...
Mulla 250 muistipaikkaa SIM-kortilla. Jossain näin äskettäin mainoksen SIM-kortinlukijasta, ei ollut kovinkaan kallis...

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 19:40
Kirjoittaja arsa
Sama ongelma,mistä uusi puhelin?Nykyiset nokia 6250 ja 6600,multi-sim kortilla.6250 työkäytössä,alkaa olla loppu hukkaa kentän ja akku loppuu nopsaan.Ollu tosi hyvä verrantuna 5210 oli 2 viikkoa, liian muovinen, ei pysynyt verkossa.Kestääkö 5500 vettä ja putoamisia,ihan oikeasti???

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 19:57
Kirjoittaja stemma
arsa kirjoitti:Sama ongelma,mistä uusi puhelin?Nykyiset nokia 6250 ja 6600,multi-sim kortilla.6250 työkäytössä,alkaa olla loppu hukkaa kentän ja akku loppuu nopsaan.Ollu tosi hyvä verrantuna 5210 oli 2 viikkoa, liian muovinen, ei pysynyt verkossa.Kestääkö 5500 vettä ja putoamisia,ihan oikeasti???
Ostin puolitoista vuotta sitten Siemensin M75 mallin, se on kestänyt vettä ja pudotteluakin melkein kuin vanha sotaratsu 6250 (joka on vieläkin varakoneena). On megapikselikamera ja muistikorttipaikka.
Muuten peli onkin ollut jonkinasteinen pettymys, kaupalliset java-sovellukset ei tahdo aina toimia, ns. "kumipuskurit" puhelimen ympärillä lähtevät järjestään irti ja naurettava tulppa lataus-ja datapistokkeen paikalla katosi vuoden kuluttua huitsin nevadaan.
Täytynee odotella että Nokia saa aikaiseksi suojatun 3G-koneen ja vaihtaa sitten siihen. En jaksa uskoa tavallisen kännyn kestävän näissä töissä.

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 23:02
Kirjoittaja aurauskeppi
Mulla on vanha ja lommoinen 6021 joka on tähän asti paras puhelimeni:
-kestänyt yli vuoden
-akku toimii edelleen kuten uutena

Jälkimmäistä varsinkaan ei usko kukaan. Jossain valtakunnallisessa kyselyssä Nokia sai kansan syviltä riveiltä nootin akkujen kehittymättömyydestä.
Kai se on haikein mielin kokeiltava tuota 5500:a.

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 23:35
Kirjoittaja Kaupoi
-Justus- kirjoitti:Mulla on vanha ja lommoinen 6021 joka on tähän asti paras puhelimeni:
-kestänyt yli vuoden
-akku toimii edelleen kuten uutena

Jälkimmäistä varsinkaan ei usko kukaan. Jossain valtakunnallisessa kyselyssä Nokia sai kansan syviltä riveiltä nootin akkujen kehittymättömyydestä.
Mulloli ennen nykystä luuria nokian 6110 6 vuotta. Alkuperäsellä akulla koko ajan. Sitte ku ei akussa enää riittäny virta ku vuorokauen, laitoin nykysen nokia 6310i:n, joka on nyt ollu 2,5v käytössä. Lujia luureja molemmat. Käytän luurien suojana työkäytössä nahkapussia, joka varmasti jatkaa puhelimen ikää; suojaa pölyltä ja iskuilta.

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 07:16
Kirjoittaja Maalaispoika
stemma kirjoitti:Ostin puolitoista vuotta sitten Siemensin M75 mallin
Mulla on ollu samanlainen suurinpiirtein yhtä kauan ja samanlaiset viat on ollu siinäkin. Pari nokiaa on tullu kokeiltua, mutta niiden kanssa on ollut aina ongelmia. 6150 taisi olla kestävin puhelin, mitä mulla on ollu. Saa nähdä, vieläkö joskus tuloo haksahdettua suomalaiseen puhelimeen.

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 11:03
Kirjoittaja Make
Mulla oli ensin Eriksonin 337 runsaat 6 vuotta. Sitten siihen ei saanut enää kunnollisia akkuja ni ostin Nokian 5210, joka on nyt ollu käytössä kohta 6 vuotta. Molemmilla on saanut ihan hyvin soitettua. Eriksonilla ei pystynyt lähettämään tekstiviestejä, Nokialla olen muutaman lähettänyt .
Emännällä on nykyään Eriksonin 810 i

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 12:35
Kirjoittaja rysler
Entäs liittymät sitten .Tekee sonera hauskan jekun käyttäjilleen.
http://www.sonera.fi/GetImages/GetImage ... 975,00.pdf

Toivottavasti ei kolumbus seuraa perässä,kun tuli siihen vaihdettua muutama vuosi sitten.
Kun soneralta ei tullut 9 vuoden aikana kuin isoja laskuja :oops: :oops:

Soneran huippukorotukset jopa tuhansia prosentteja

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 16:22
Kirjoittaja LD50
rysler kirjoitti: Toivottavasti ei kolumbus seuraa perässä,kun tuli siihen vaihdettua muutama vuosi sitten.
Kun soneralta ei tullut 9 vuoden aikana kuin isoja laskuja :oops: :oops:
Varsinkin maalla perinteisesti ollaan Soneran käyttäjiä, itsekin olin ensimmäiset 8 v, mutta vaihdoin jo silloin. Toivottavasti loputkin osaavat äänestää jaloillaan. Lukekaapa vaikka noista:

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=29308
http://www.digitoday.fi/page.php?page_i ... id=2007127

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 16:41
Kirjoittaja aksu
Millanen läpällinen, eli siis simpukka mallin kännykkä olis hyvä? Mikä kestää nii et se aukee useemminki ku kerran..?

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 19:52
Kirjoittaja Hippo
Soneran liittymä oli alkujaan ja tuli kaikki muut kokeiltua läpi. Pakko oli palata Soneran käyttäjäksi kun mikään muu ei toiminut. Huippu oli Elisa, puhelut pätki ja kuuluvuus oli olematon.
Valitettiin kuuluvuudesta, niin paikalla käynyt asentaja totesi Elisan systeemin olevan susi, edes linkkimaston vieressä ei ollut täyttä kuuluvuutta.

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 21:23
Kirjoittaja aksu

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 22:08
Kirjoittaja LD50
Hippo kirjoitti:Soneran liittymä oli alkujaan ja tuli kaikki muut kokeiltua läpi. Pakko oli palata Soneran käyttäjäksi kun mikään muu ei toiminut. Huippu oli Elisa, puhelut pätki ja kuuluvuus oli olematon.
Valitettiin kuuluvuudesta, niin paikalla käynyt asentaja totesi Elisan systeemin olevan susi, edes linkkimaston vieressä ei ollut täyttä kuuluvuutta.
Jos et älynnyt vaihtaa Tele Finlandiin (ei myydä enää), niin Soneran verkossa toimii Globetel. Sillä on reilun rehelliset hinnat ilman aloitus- ja minuuttimaksukikkailuja. http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 23:36
Kirjoittaja Jari
LD50 kirjoitti: Jos et älynnyt vaihtaa Tele Finlandiin (ei myydä enää), niin Soneran verkossa toimii Globetel. Sillä on reilun rehelliset hinnat ilman aloitus- ja minuuttimaksukikkailuja. http://www.globetel.fi/hinnasto.shtml
Nyt kyllä kuulostaa siltä että joukkoomme on eksynyt kauppias...

Lähetetty: 13 Tammi 2007, 13:19
Kirjoittaja 956XL
Ei kyllä soneralla ainakaan asiakaspalvelu pelaa ollenkaan. Tässä neljättä kuukautta odottelemassa laajakaistaa.
Naapuri tilasi Elisalta vastaavan, aukesi kolmessa viikossa.