Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Kyllä minä siihen oon ollu ihan tyytyväinen, ohjaamo on hiljanen ja jousitus toimii hyvin et on tasanen kyyti. Vaihteistossa olisi vielä vähän parannettavaa, huomaa tuossa noukkaria vetäessä et muutamassakohdassa vielä vähän nykäisee, mutta kokonaisuutena oon ihan tyytyväinen.
Niin mulla olis semmoinen kysymys, että kuinka noi ilmajousitteiset penkit pelaa? Kun painoin yhtä nappia niin pääsi ilmat pihalle ja penkki on kivi kova. Pitääkö siihen kompuralla laittaa ilmat takas. Vai täyttyykö se jotenkin sähköisesti?
Maratti kirjoitti:Niin mulla olis semmoinen kysymys, että kuinka noi ilmajousitteiset penkit pelaa? Kun painoin yhtä nappia niin pääsi ilmat pihalle ja penkki on kivi kova. Pitääkö siihen kompuralla laittaa ilmat takas. Vai täyttyykö se jotenkin sähköisesti?
siis ilmajousitteisessa penkissä on oma kompura joka toimii sähköllä. Meillä on 3 koneessa ilmapenkit ja pois en antais.