Sivu 2/2
Lähetetty: 22 Elo 2007, 19:29
Kirjoittaja Rubinjo
Em. viljelijällä ei viljan hinnat taida pahemmin vuokria heilutella.
Lähetetty: 22 Elo 2007, 19:35
Kirjoittaja SS
Juu niin varmaan on vihannesviljelystä tms. kysymys, mutta siis tätä sivusta seuraamaani muutaman yksilön heinäsirkkalaumaa seuranneena kyllä sen viljanviljelynkin täytyy kannattaa kun rahatukkoa paukutellaan kämmenellä jo pihalla.
Ja tämä lisämaan hankkimisen vaikutus kiinteiden kulujen jakautumiseen suuremmalle alalle on olennainen kysymys. Tossa 20 ha päivässä puivat ohraa isolla Sampollakin. Isäntä ja emäntä. Ei muita. Kyllä siihen systeemiiin aina mahtuu joku 50 ha lisäpala, pari ylimääräistä päivää vuodessa.
-SS-