Taitaa olla liian arka aihe, kun kukaan ei kommentoi. Vai meneekö kaikilla paremmin, kuin koskaan?O.J. kirjoitti:...Nyt vaan tuntuu, ettei noista mikään oikein kannata...
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id76178.html Aika karua laskelmaa
Lähes puolta Etelä-Suomen eläintiloista uhkaa lakkauttaminen
YLE Uutisten puolueettomilla rahoitusalan asiantuntijoilla ja tutkijoilla teettämän laskelman mukaan tuore 141-tukiratkaisu heikentää sika- ja siipikarjatilojen kannattavuutta keskimäärin 14 800 eurolla seuraavat kuusi vuotta kestävän sopimuskauden aikana.