Hitsaus koneista..

Keskustelua maatalouden tuotantorakennukista ja niihin liittyvistä koneista, asioista ja ratkaisuista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
hri
Luokka: 75 hv., takaveto
Viestit: 83
Liittynyt: 27 Elo 2007, 15:19
Paikkakunta: Eepee

Re: Hitsaus koneista..

Lukematon viesti Kirjoittaja hri »

massey ferguson5455 kirjoitti:meillä on wallius ja ollaan oltu tyytyväisiä
Vieläkö kolmen koukun kaupan Hakas-hitsit on Walliuksen tekemiä? Mulla on ikivanha tasasuuntaaja keltaisilla kuorilla ja se ainakin on omaasukua Wallius. Agrimarketin lehdessä oli Hakas-invertteri noin kolmellasataa, tekeeköhän tuolla mitään?
Vastaa Viestiin